Sporkurs i Trondheim med Inger Nordahl Jacobsen

Brukshundskolen.no inviterer til sporkurs på Saksvikvollen parkering (Drakstvegen) i Trondheim helgen 15.-16. juni. Kurset passer for alle nivåer, uansett om du og hunden din er nybegynnere eller har erfaring med spor. Dette er en flott mulighet til å styrke samarbeidet og ha det gøy sammen!

Instruktør Inger Nordahl Jacobsen er en engasjert hundetrener med utdannelse som NKK Trinn 1 instruktør. Hun er aktiv i Nidaros Brukshundklubb og konkurrerer selv i både spor og rundering, med to NM-deltakelser i rundering. Ingers lidenskap for brukshundsporten vil garantert inspirere og motivere både to- og firbeinte deltakere.

Kursdetaljer:

• Dato: 15.-16. juni

• Tid: Kl. 09-15 (cirka)

• Sted: Saksvikvollen parkering (Drakstvegen), Trondheim

• Pris: 2300 kroner

• Instruktør: Inger Nordahl Jacobsen

For påmelding, send en e-post til nina@brukshundskolen.no. Merk at påmeldingen er bindende.

Som en ekstra bonus vil alle kursdeltakere motta en eksklusiv rabattkode hos Canelana etter kursstart.

Vi gleder oss til å se deg og din hund i Trondheim!

Forrige

Suksess for Fredrik Steens foredrag "Bli din hunds beste venn"!

Neste

Sporkurs for alle nivåer i Hobøl med Michelle Hauge