Brukshundskolen: Din inngangsport til verdens beste hundesport!

Om oss i Brukshundskolen

Er du og hunden din klar for et eventyr? Drømmer du om å styrke båndet mellom dere gjennom lek, utfordringer og mestring? Da er Brukshundskolen stedet for dere!

Brukshundskolen ble grunnlagt i 2023 av to ildsjeler med hjerte for hund:

Øyvind Jensen: En erfaren hundetrener og dommer med over 15 års erfaring innen brukshundsport. Øyvind har konkurrert på høyt nivå og vet hva som kreves for å lykkes. Han brenner for å dele sin kunnskap og hjelpe andre hundeeiere å nå sine mål.
Nina Sypriansen: Hun er engasjert i å skape et trygt og inkluderende læringsmiljø for alle.

Vi tilbyr et bredt spekter av kurs for alle nivåer og ambisjoner:

• Nybegynnerkurs: Perfekt for deg som vil lære det grunnleggende innen de forskjellige brukshundgrener.

• Viderekommende kurs: For deg som ønsker å bygge videre på dine grunnferdigheter.

• Konkurransetrening: Forbered deg på å delta i konkurranser og nå nye høyder innen brukshundsporten.

Hvorfor velge Brukshundskolen?

• Erfarne og engasjerte instruktører: Vårt team består av dedikerte hundetrenere med høy kompetanse og lang erfaring.

• Positivt og støttende miljø: Vi tror på å bygge et sterkt bånd mellom hund og eier gjennom lek, positive forsterkninger og forståelse.

• Fokus på mestring og glede: Vi ønsker at både du og hunden din skal ha det gøy mens dere lærer og utvikler dere sammen.

• Rekruttering til brukshundsporten: Vi brenner for å introdusere nye mennesker til brukshundsporten og det fantastiske miljøet som følger med.

Bli med oss på reisen!

”Brukshundsport er mer enn bare en hobby – det er en livsstil. Det er en unik mulighet til å styrke båndet med din firbente bestevenn, utfordre dere selv og oppnå fantastiske resultater sammen”

Ta kontakt med oss i dag for å finne det perfekte kurset for deg og din hund.

Vi gleder oss til å ønske dere velkommen til Brukshundskolen!

Hilsen Nina og Øyvind