Suksess for Fredrik Steens foredrag "Bli din hunds beste venn"!

Instruktører og administrasjonen i Brukhundskolen sammen med Fredrik Steen

Tirsdag 28. mai var en kveld fylt av latter, læring og hundesnakk da Fredrik Steen, Sveriges anerkjente hundecoach, holdt sitt første foredrag i Norge på Olavsgaard. Med fullsatt sal delte Fredrik sin unike innsikt i hvordan vi kan styrke båndet med våre firbeinte venner.

Fredrik Steen, kjent fra TV4s Nyhetsmorgon og sosiale medier, er en erfaren hundetrener og -dommer med en imponerende merittliste. Han har trent utallige championhunder og jobbet som instruktør ved politiskolen i Sverige. Hans engasjerende foredrag ga publikum en dypere forståelse for hvordan hunder tenker og handler, samt konkrete tips for å forbedre kommunikasjon og løse vanlige problemer.

Leder for administrasjonen og medgrunnlegger av Brukshundskolen, Nina Sypriansen, Sammen med kollega, instruktør og grunnlegger Øyvind Jensen

Høydepunkter fra foredraget:

• Hvordan tenker og handler hunder? Fredrik delte sin kunnskap om hundens psykologi og atferd, og hvordan vi kan bruke denne innsikten til å bygge et sterkere forhold.

• Hvordan bli din hunds beste venn? Viktigheten av gjensidig tillit og respekt, og ga råd om hvordan man kan skape et positivt og trygt miljø for hunden.

• Hvordan skape god kommunikasjon med hunden din? Her demonstrerte Frdrik effektive kommunikasjonsteknikker og forklarte hvordan man kan lese hundens signaler for å unngå misforståelser.

• Tips og råd for å løse vanlige hundeproblemer. Fredrik delte sin ekspertise på å håndtere utfordrende atferd og ga praktiske løsninger for hverdagens utfordringer.

Som en ekstra bonus fikk alle deltakere en gratis kode til Fredrik Steen Play, hans egen videokanal med enda mer nyttig innhold.

Vi takker Fredrik Steen for et inspirerende foredrag og alle som deltok for en fantastisk kveld! For de som gikk glipp av denne unike muligheten, kan dere lese mer om Fredrik Steen på hans nettside www.fredriksteen.se

Stor takk til fotografen ved www.fotoags.com for fantastiske bilder🤩

Fotogalleri nederst i denne saken⬇️

Gikk du glipp av foredraget på Olavsgaard? Fortvil ikke!

Nå har du en ny sjanse til å oppleve Fredrik Steens inspirerende foredrag "Bli din hunds beste venn" i Trondheim!

Foredrag med Hundecoach Fredrik Steen

4. juni 2024 klokken 18:30 - Åsveien Skole og Ressurssenter

Ikke gå glipp av denne unike muligheten til å lære av en av de beste i bransjen. Bestill billetter nå!

For å kjøpe billetter TRYKK HER

FOTOGALLERI FRA FOREDRAGET

Brukshundskolen og Enebakk Dyrebutikk går sammen!

Neste

Sporkurs i Trondheim med Inger Nordahl Jacobsen