Sporkurs for alle nivåer i Hobøl med Michelle Hauge

Brukshundskolen.no inviterer til sporkurs i Hobøl helgen 22.-23. juni. Kurset er åpent for alle nivåer, og det kreves ingen forkunnskaper – perfekt for deg som ønsker å styrke båndet med hunden din gjennom en morsom og givende aktivitet.

Instruktør Michelle Hauge er en erfaren hundetrener som er i ferd med å utdanne seg til NKK Trinn 2 bruksinstruktør. Hun er også instruktør og dommer i NRH, og konkurrerer aktivt i både spor og rundering. Med seks ganger deltakelse i The Challenge, hvorav en førsteplass, har Michelle solid erfaring og brennende engasjement for brukshundsporten.

Kursdetaljer:

• Dato: 22.-23. juni

• Sted: Hobøl

• Pris: 2300 kroner

• Instruktør: Michelle Hauge

• Påmeldingsfrist: 12. juni (påmelding er bindende)

For påmelding eller spørsmål, send en e-post til nina@brukshundskolen.no.

Som en ekstra bonus vil alle kursdeltakere motta en eksklusiv rabattkode hos Canelana!

Ikke gå glipp av denne unike muligheten til å lære mer om spor og skape et enda sterkere bånd med din firbeinte venn. Meld deg på i dag!

Sporkurs i Trondheim med Inger Nordahl Jacobsen

Neste

Norske hundeeiere, gjør dere klare! Fredrik Steen kommer til Olavsgaard!