Brukshundskolen og Enebakk Dyrebutikk går sammen!

Sammen er vi Crutt (Som valpen heter 🐶)

Brukshundskolen går sammen med Enebakk Dyrebutikk for å gi deg den ultimate hundeopplevelsen!

Fra 1. juli ble Brukshundskolen stolt medeier i Enebakk Dyrebutikk.

Dette samarbeidet gir deg som hundeeier tilgang til et enda større utvalg av kvalitetsprodukter, skreddersydd for behovene til alle hunderaser og aktivitetsnivåer.

Enten du er en kursdeltaker hos Brukshundskolen eller en lojal kunde hos Enebakk Dyrebutikk, vil du nå finne alt du trenger for at hunden din skal trives, og leve sitt beste hundeliv samme med deg🐕

Din hund fortjener det beste – møt teamet vårt

Øyvind Jensen: Øyvind har konkurrert på høyeste nivå og vet hva som skal til for å få din firbeinte venn til å lykkes. Med over 15 års erfaring og dommerbakgrunn har Øyvind god kunnskap han gledelig deler med deg.

Nina Sypriansen: Ninas lidenskap er å skape et trygt og inkluderende miljø hvor både hunder og eiere trives. Med hennes engasjement og ekspertise, vil du føle deg trygg på at du og din hund er i de beste hender.

Michelle Enger (Enebakk Dyrebutikk): Michelle har lang erfaring fra dyrebutikk og brenner for å hjelpe deg med å finne de beste produktene for din hund. Hennes engasjement og kunnskap sikrer at du alltid får gode råd og personlig service.

Møt Øyvind, Nina og Michelle på kommende arrangementer og messer!

Her står de klare med et bredt utvalg av produkter og nyttige tips for deg og din hund.

Nytt på nettsiden:

Vi har nå en egen knapp på nettsiden vår som tar deg direkte til vår nettbutikk.

Klikk og utforsk det store utvalget! 🛒

#brukshundskolen #enebakkdyrebutikk #samarbeid #nyttutstyr #hundetrening #hundesport #vierklare

Nytt kurstilbud: Spor og rundering ved Sølenstua Camp og Hytter

Neste

Suksess for Fredrik Steens foredrag "Bli din hunds beste venn"!