Nytt kurstilbud: Spor og rundering ved Sølenstua Camp og Hytter

Brukshundskolen tilbyr nå et spennende kurs i spor og rundering ved Sølenstua Camp og Hytter 22. august kl. 12:00 til 25. august kl. 16:00

Kurset er åpent for alle nivåer og passer spesielt godt for de som ønsker å trene eller konkurrere i brukshundsporten.

Erfarne instruktører

• Spor: Michelle Hauge, erfaren konkurranseutøver og instruktør i spor.

• Rundering: Hans Jensen, NKK trinn 1 og 2 brukshundinstruktør med bred erfaring innen hundetrening og mentalbeskrivelse.

Pris og påmelding

Kurset koster 3800,- og inkluderer kursavgift, treningsavgift og alle måltider. Påmelding sendes til nina@brukshundskolen.no.

Hytte bookes direkte hos Sølenstua Camp og Hytter.

Ikke gå glipp av denne unike muligheten til å utvikle deg og hunden din innen spor og rundering!

Nytt på nettsiden:

Vi har nå en egen knapp på nettsiden vår som tar deg direkte til vår nettbutikk.

Klikk og utforsk det store utvalget! 🛒

#brukshundskolen #enebakkdyrebutikk #samarbeid #nyttutstyr #hundetrening #hundesport #vierklare

Neste

Brukshundskolen og Enebakk Dyrebutikk går sammen!