Brukshundskolen åpner dørene!

Velkommen til Brukshundskolen, Norges nye og spennende senter for brukshundentusiaster! Enten du er en erfaren hundetrener eller nybegynner, har vi kursene og ekspertisen som hjelper deg og din firbente venn å mestre brukshundsporten.

Hva er Brukshundskolen?

Brukshundskolen ble grunnlagt i 2023 av Øyvind og Nina, to lidenskapelige og erfarne hundetrenere med bakgrunn fra konkurranser på høyt nivå. Deres mål er å dele sin kunnskap og erfaring med andre hundeeiere, og å skape et trygt og inspirerende miljø hvor både hunder og eiere kan utvikle seg.

Våre kurstilbud

Vi tilbyr et bredt spekter av skreddersydde kurs innen bruks og lydighet, tilpasset ulike nivåer og ambisjoner. Våre erfarne instruktører vil veilede deg gjennom hele prosessen, og sørge for at du får den støtten og kunnskapen du trenger for å lykkes.

Noen av våre mest populære kurs inkluderer:

• Grunnkurs i bruks: Perfekt for nybegynnere som ønsker å lære det grunnleggende innen brukshundsporten.

• Videregående kurs i bruks: For deg som ønsker å utvikle ferdighetene dine og konkurrere på høyere nivå.

• Lydighetskurs: Fokuserer på å forbedre hundens lydighet og samarbeidsevne.

• Spesialkurs: Tilbyr fordypning i spesifikke områder som spor, rundering og feltsøk.

Hvorfor velge Brukshundskolen?

• Erfarne instruktører: Våre instruktører har lang erfaring med brukshundsporten, både som konkurrenter og trenere.

• Skreddersydde kurs: Vi tilpasser kursene våre til dine individuelle behov og mål.

• Positiv trening: Vi bruker kun positive treningsmetoder som bygger på tillit og samarbeid.

• Fokus på relasjon: Vi legger vekt på å styrke båndet mellom deg og din hund.

• Sosialt miljø: Bli en del av et fellesskap av likesinnede hundeeiere.

Hold deg oppdatert

Følg oss på Facebook for å holde deg oppdatert på siste nytt, kurstilbud og nyttige tips. Våre nettsider er under utvikling og vil snart være klare med all informasjon du trenger.

Ta kontakt

Har du spørsmål eller ønsker å melde deg på et kurs? Ikke nøl med å ta kontakt med oss! Vi gleder oss til å høre fra deg og din firbente venn.

#brukshundskolen #brukshund #hundetrening #hundeliv #Norge #hundekurs #brukshundkurs #lydighetskurs #hundetrener #positivtrening

Norske hundeeiere, gjør dere klare! Fredrik Steen kommer til Olavsgaard!